ÚJ AUTÓK 2008-ban! január-június
Bacsa Zoltán 2008.01.01. 14:33
Lesz 2008-ban mindenféle érdekes járgány.
ÚJ AUTÓK 2008-ban január-június:
JANUÁR:
Idén januárban jön a BMW X6. Detroitban mutatkozik be a BMW első szapadidő-kupéja.
A csomagtér alap helyzetben 570 L.
Lesz 236 és 286 lőerős háromezres dízel, és 306 lóerős háromezres BENZIN motor. Az alap és a gázolajos autók kivételével az összes X6-os motor KÉT TURBÓT kap.
JÖN AZ AUDI TTS!!! Kétliteres 270 lóerős motorja lesz a győrben gyártott sportkocsi LEGSPORTOSABB változatának. 6 fokozatú kézi és automata váltót lehet kérni hozzá. JÚNIUSBAN kezdik majd el gyártani.
FRISSÍTIK A TOYOTA PRIUST.
JÖN A SUZUKI SWIFT SEDAN.
CADILLAC CTS-V: DETROITBAN fogják bemutatni az új CTS limuzin SPORT változatát. 6.2-es V8-as motor hajtja majd. BEMUTATKOZIK MÉG A Volkswagen COUPÉ is.
FEBRUÁR: Mercedes GLK.
FIAT BRAVO 1.6 multijet. Az év elejétől már meg lehet majd vásárolni az új 1.6-os dízelmotoros FIATOT. FIX turbóval 105, változó geometriájúval 120 lóerős lesz.
SEAT LEON ECOMOTIVE: Az 1.9-es TDI-ből készül majd ez az üzemanyaggal takarékosan bánó SEAT.
SUBARU LEGACY dízel: Februárban vezeti be a Subaru a dízelmotorokat a piacba. Először a Legacy és az Outback modellek kapnak kétliteres dízel motort.
Cadillac CTS dízel: A genfi autószalon előtt pár héttel várhatók az első információk a dízeles CTS-ről. A 2.9-es 250 lóerős V6-os motor max. nyomatéka 550 nm.
FORD 2.2 TDCi
Fiat Sedici frissítés: Februárban mutatják be, de már tavasztól lesz kapható az új Fiat Sedici. Az Esztergomban gyártott SX4-től a Sediciben főleg műszaki oldalon várhatók változások.
MÁRCIUS: ÚJ SEAT IBIZA: Genfben fogják leleplezni az új Ibizát.
Toyota Urban Cruiser: Az új Toyota nem szabadidő autó lesz. Csak megjelenésben hasonlít a terepjárókhoz. Műszakilag egy elsőkerék meghajtásos, egyszerű személyautó. Kétliteres dízelmotort is lehet majd választani hozzá.
ÚJ ALFA ROMEO 159.
KIA Soul : A Kia Genfben leplezi le legújabb modelljét. Az autó kicsivel több mint 4 méter. Újdonság: első-és összkerék meghajtással is rendelhető lesz. A garanciára nagy valószínűséggel HÉT ÉVET vállalnak majd.
Mercedes-Benz CLC : A C osztály padlólemezét, orrát és műszaki megoldásait kapja a CLC.
Lexus IS Coupé: Ha minden igaz, akkor ezt az autót is Genfben mutatják majd be. A kupé formailag egy kicsit eltér a 4 ajtóstól, de azért felismerhető lesz a kiindulási alap.
ÁPRILIS:
Maserati Spyder: A következő kabrió szezonban már megvásárolható lesz a MAserati új nyitott modellje. Fémtetőt kap. Lassabb lesz a Gran Turismónál.
Hyundai i40: Megfelel majd az EURO 5-ös elvárásoknak.
Audi A4 Avant: Tavasszal mutatkozik be, és tavasszal kezdik forgalmazni az új A4 Avantot.
Az Avant a limuzin összes motorjával kapható lesz majd. A kínálat később az S4-el bővül.
MÁJUS:
RENAULT LAGUNA GT: Nem csak 2 literes 205 lóerős motorral lesz kapható, hanem még 2.0 L-es 180 lóerős DÍZEL motorral is.
új Peugeot Partner és 308 SW
BMW M3 Cabrio: Többe kerül majd mint a kupé, és lassabb is lesz a nagyobb tömege miatt. A 4 literes , 420 Le-s motor esetén is a kabrió KB. 200 kg-mal haladja meg a kupé súlyát. Májusban fog bemutatkozni, és azonnal kezdik forgalmazni a bemutatás után.
Peugeot 308 CC: Nem sokat feljlődött az új 308 CC. Picit megváltozott a tetővonal, de marad a kétrészes, nyitható fémtető. Az utastér gyakorlatilag két személyes és eléggé rövid.
JÚNIUS:
Audi A3 frissítés
BUGATTI VEYRON TARGA: A Bugattinak mindent el kellett követnie, hogy felpörgesse az eladásait, már ha lehet "pörgős" eladásokról beszélni az 1,2 millió eurós autó esetén. Igaz, hogy az 5 db-s Pur Sang limitált szériát 24 óra alatt adták el (1,4 millió EUR volt 1 darab belőle), de a sima Veyron már nem olyan kelendő. Talán azért, mert már nem a Veyron a világ leggyorsabb személygépkocsija. A tervhez képest 30-40 darabos elmaradást a Bugatti a nyitható tetős változattal akarja ledolgozni. A nyitható tető miatt az autó végsebessége 360 Km/h.
Mercedes A-frissítés, B-frissítés.
Opel Ecoflex: Az Astra, Meriva és Zafira gépkocsik motorpalettája bővül a nyáron az Opel új, kis fogyasztású változattal.
|